طراحی سایت و سئو حرفه ای

Wiki Article

یک فروشگاه اینترنتی مدرن و استاندارد می تواند تحویلی عظیم در کسب و کارتان ایجاد کند. 

عموما در بیشتر موارد شرکت ها راه حل های بهتر و زود بازده تری نسبت به آنچه شما فکر می کنید ارائه می دهند. تجربه تیم طراحی سایت پونه مدیا خود گواهی بر این ادعا است.

هاست اشتراکی، سرور مجازی و سرور اختصاصی از گزینه هایی که برای طراحی سایت میتوان مورد استفاده قرار داد.

تعرفه طراحی سایت و برآورد هزینه طراحی سایت چگونه صورت می گیرد؟

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت فروشگاه آنلاین کدام است؟ عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند هزینه طراحی سایت فروشگاهی را افزایش دهد.

بدین ترتیب در هزینه طراحی سایت نیز صرفه جویی خواهید کرد.

یکی از مهم ترین عوامل موثر در هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرس تهران یا طراحی سایت در سایر شهرها، اعتبار شرکت طراحی سایت با وردپرس است.

هر شرکت طراحی سایتی وظیفه دارد که پس از تحویل سایت، آموزش های لازم جهت استفاده از سایت را نیز به شما بدهد.

بدون ذکر جزئیات چگونه می توان قیمتی ارائه داد ؟ یک سوال کاملا اشتباه که بسیاری از افراد از کارشناسان پونه مدیا می پرسند.

 بسیاری از افراد بعد از جست و جو های خود و مشاهده انواع پلن قیمتی نمی توانند بهترین مورد را با توجه به منابه در دسترس انتخاب نمایند.

امکاناتی که ما برای طراحی سایت فروش آنلاین طراحی وب سایت در نظر گرفته‌ایم در سه پکیج مختلف ارائه می‌شود.

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک به منظور تایید هویت و صلاحیت سایت‌های فروشگاهی از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و فعالسازی آن نیاز به آدرس و ارایه نحوه فعالیت دارد.

پشتیبانی در حوزه طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چرا که در واقع این امر نشان دهنده توجه و تعهد شرکت طراحی سایت به مشتری است. با راه اندازی سایت، تمام سوالات مدیر سایت در رابطه با نحوه کار کردن با سیستم شروع می‌شود؛ همچنین بروزرسانی‌های سایت ممکن است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک متخصص برای رفع مشکلات و سوالاتش خواهد بود.

بله ؛ به درخواست مشتری تمامی اطلاعات هاست، دامنه و سورس کدها در اختیار خریدار قرار میگیرد.

Report this wiki page