خاطرات طراحی سایت

Wiki Article

پس اکنون می‌توان این اصطلاح را این طور بیان کرد: “اگر شما اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نکرده‌اید، کسب‌وکار شما در معرض دید تعداد زیادی از مشتریان‌تان، قرار نمی‌گیرد.”

همچنین اگر تمایل داشته باشید ، ما می توانیم وب سایت شما را به موتور های جستجو از جمله گوگل معرفی کنیم تا سایت شما هم در صفحات گوگل سهمی داشته باشد.

ثبت پروژه رایگان دسته‌بندی‌ها پروژه‌ها خدمات آزمون‌ها آزمایشی نحوه کار

امنیت بسیار بالا جهت جلو گیری از سوءاستفاده های احتمالی

برخی از افراد فکر می کنند که هر چه طراحی شلوغ تری را برای یک سایت فروشگاهی در نظر بگیرند، یعنی در نگاه اول این موضوع را به مشتری منتقل می کنند که محصولات تکمیلی دارند و در مقابل هر چه صفحه اول و یا ویترین یک سایت فروشگاهی خلوت تر باشد، نشان دهنده ضعف آن سایت می باشد.

وبلاگ

کاسپید با طراحی سایت فروشگاهی به صورت کاملا اختصاصی این امکان را به شما می دهد تا طیف وسیعی از مخاطبان را با هر دانشی در دنیای وب که به فروشگاه اینترنتی شما وارد می شوند را به خریدار تبدیل نمایید.

یکی از اصول طراحی سایت فروشگاهی این است که مدیران فروشگاه سعی کنند که اعتماد مشتریان را در فضای مجازی جلب کنند؛ در واقع خریداران زمانی اقدام به خرید می کنند که مطمئن باشند در دام کلاهبرداران اینترنتی نیافتاده اند.

انتخاب مقصد اولین مرحله برای قدم گذاشتن در هر مسیر است. اگر ندانیم که قرار است به کجا برسیم انتخاب مسیر معنایی ندارد.

کاربرانی که از سایت فروشگاهی شما دیدن می کنند، می توانند تنها با چند کلیک ضمن اینکه از جزئیات محصول مورد نظر مطلع گردند، کالای مورد نظر را نیز خریداری نمایند. اما همانگونه که در فروش حضوری، خوش برخورد بودن فروشنده و داشتن ظاهر آراسته او بسیار مهم می باشد؛ در سایت های فروشگاهی نیز این موضوع بسیار مهم است که از ظاهر و امکانات خوبی برخودار باشد تا بتواند مشتریان را جذب کند.

تا این مرحله شناخت پرسونا و توجه به تجربه کاربری به خوبی انجام شده و حالا تیم فنی وبسیما برای اجرای بدون نقص این طرح در قالب لینک منبع کدنویسی وارد عمل میشود.

پیشنهاد ها به صورت یک ماهه هستند و در صورت عدم استفاده منقضی می شوند.

مراحل طراحی وب سایت و عقد قرارداد در کاسپید به چه شکل است؟

جدیدترین نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده در کاسپید :

Report this wiki page