طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

ولی خب داخل وردپرس هم با توجه به متن باز بودنش امکان طراحی اختصاصی و پلاگین نویسی برای اضافه کردن امکانات سفارشی و جدید و اجرا نشده هست.

از طرفی هم امکانات مختلفی مثل اطلاع‌رسانی لحظه‌ای از طریق پیامک، پنل گزارش‌گیری، کیف پول و تسهیم وجوه هم دارد.

اینطور که فکر می کنید نیست. زیرا همین الآن هم دیجی کالا رتبه اول بعضی از محصولات را ندارد. بیشتر تمرکز آن روی یک سری از محصولاته فقط مانند کالای دیجیتالی. لذا اگر بخواهد روی تمام دسته های محصولات کار کند هزینه این کار بسیار زیاد می شود و خیلی راحت نیست.

اتصال و انتشار در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تلگرام

بعد از ارسال پیام در واتساپ ما در سریعترین زمان ممکن بررسی های لازم رو انجام میدیم.

فروشگاه اینترنتی بانی مد یکی از بزرگترین فروشگاه های لباس در ایران است که انواع لباس های مردانه و زنانه و کودک و نوجوان را با بالاترین کیفیت عرضه میکند.

یعنی مثلا ما خودمون داخل وردپرس برنامه نویسی انجام میدیم و خیلی وقتا شده مشتریمون یک وبسایتی رو خواسته منبع که واقعا با وردپرس نمیشد.

سایت شما در همه جا به بهترین شکل دیده میشود. ادامه مطلب وب سایتی مناسب کاربران موبایل و تبلت داشته باشید.

محصولات پرفروشو پیشنهادهای ویژه را در صفحۀ اصلی معرفی کنید. همچنین عکس محصولاتتان در استفادۀ زندگی روزمره، می‌تواند تأثیر زیادی در فروش بیشتر آن‌ها داشته باشد.

نمایش محصولات براساس اسکرول و محدوده دید کاربر ماژول مقایسه پیشرفته

It can be done to make use of one of a kind types of posts for a variety of info like customers' testimonials, workforce bio posts, business expert services descriptions, together with other posts منبع you would like to highlight.

امکانی که سایت دیجی کالا ندارد و پیشنهاد می گردد برای سایت حتما در نظر گرفته شود

فقط اطلاعات ضروری را از مشتری دریافت و همچنین امنیت سایت را برای مشتری تضمین کنید. او باید بداند اطلاعات حسابش در اختیار هکرها قرار نمی‌گیرد.

انتخاب درست نام دامنه، تأثیر شگرفی در موفقیت یا عدم موفقیت کسب‌وکارتان دارد. در حالی که پرداختن به این منبع موضوع می‌تواند به‌تنهایی موضوع یک مقالۀ دیگر باشد، بد نیست چند نکتۀ اساسی در حین این کار را طراحی سایت فروشگاهی به شما بگوییم:

Report this wiki page