طراحی سایت

Wiki Article

برای ثبت سفارش طراحی سایت و برآورد هزینه سعی کن که توی متن درخواست نکاتی که برای خودت فکر میکنی هم هستند رو بنویسی.

به همین دلیل به هنگام اضافه کردن محصول جدید، یا شارژ مجدد یک محصول پر فروش و … شما می توانید به مشتریان خود اطلاع دهید.

طراحی سایت فروشگاهی مانند افتتاح یک شعبه جدید برای فروشگاه شماست. این شعبه در تمام روزهای سال و به صورت شبانه روزی ویترین و فروشنده محصولات شماست و مشتریان شما در مواقع نیاز به کالای شما دیگر نیاز به جستجو و مراجعه به رقبای شما ندارند.

خبرنامه برای طراحی سایت فروشگاهی چه فایده ای می تونه داشته باشه که تو پکیج هست؟

قالب‌های وردپرس بسیار متنوع و مطابق با نیازهای روز کاربران است

آنالیز دقیق و استفاده از داده ها در طراحی سایت فروشگاهی

هر سال نیاز های جدیدی برای افراد جامعه تعریف می شود. امروزه مصرف کنندگان نیاز دارند که خرید خود را با سهولت و سرعت بیشتری انجام دهند و با محدودیت زمانی مواجه نباشند.

امکان اضافه کردن شیوه های پرداخت مثل پرداخت در محل یا کارت به کارت هم در یک سایت فروشگاهی وجود داره؟

نکته دوم در طراحی سایت فروشگاهی رعایت اصول سئو و استاندارد بودن سایت است. اگر طراحی سایت شما استاندارد نباشد و کاربران برای پیدا کردن توضیحات بیشتر محصول مورد نظر خود و خرید آن به مشکل بخورند توضیحات بیشتر و مسیری دشوار را طی کنند، وبسایت شما یکی از اصول اصلی موفق شدن را نخواهد داشت.

میشه پلن اقتصادی رو سفارش داد و در صورت پر شدن فضای هاست ، به فضای هاست اضافه کرد یا باید اینجا کلیک کنید پلنی رو سفارش بدم که از اول هاست بالایی داره؟

این کار برای او بسیار دشوار می شود چون باید همه چیز را در ذهن خود نگه دارد و سپس آن را جایی ثبت کند که فراموش نشود، اما امروزه برای طراحی سایت فروشگاهی از آمارگیر استفاده می‌کنند که گزارشات فروش و مشتریان شما را به شکل دقیقی توضیحات بیشتر در یک پنل قرار میدهند و شما با رفتن به آن بخش میتوانید هر آماری که از فروش و مشتری نظیر : نرخ سبد خرید، نرخ ساخت سایت تبدیل ، مدت زمان بازدید صفحات مختلف ، سن و جنسیت مشتریان و کاربران و… را مشاهده کنید و از این آمار ها در جهت بهبود فروش و پیش برد اهداف فروشگاهتان استفاده کنید.

)، امکاناتش (مثلا پنل پیامکی، سایت دو زبانه و…) و اون شرکت یا شخصی که باهاش صحبت میکنی داره. ✅

رمز عبور را وارد کنید رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید ورود با رمز یکبار مصرف

با سبک زندگی نوین و زیاد شدن مشغله افراد، زمان گذاشتن برای خرید حضوری برای همه افراد امکان پذیر نیست.

Report this wiki page