طراحی سایت

Wiki Article

ثبت دامنه توشن، مجری ثبت دانه با پسوند های مختلف با قیمت مناسب

با توجه به تجربه ماه‌های گذشته مواردی در وبسایت نیاز به حذف، بهبود و یا اضافه شدن دارد. در این مرحله برنامه نویس اقدام به بهبود کلی وب سایت می کند.

طرح نهایی به نمایش مشتری ارائه می شود و پس از تایید و تست نهایی تمامی مراحل و پروسه خرید ، فروشگاه به مشتری تحویل داده می شود.

برنامه نویسان ما با بالاترین کیفیت با ظاهری مشابه وب سایت شما را طراحی و پیاده سازی خواهند کرد.

اگر می خواهید صاحب کسب و کار خودتان باشید و درآمد بالایی داشته باشید، حتی اگر برنامه نویسی یاد ندارید یا به زبان انگلیسی مسلط نیستید، می توانید یک فروشگاه اینترنتی با ووکامرس و وردپرس داشته باشید که کاملا فارسی سازی شده است و اصلا نیازی به برنامه نویسی ندارد.

اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پشتیبانی سایت را می توانید در صفحه " هزینه پشتیبانی سایت " مشاهده کنید.

درباره ما تماس با ما چند آموزش کلیدی بازاریابی اینترنتی

بی‌کیفیت نیستیم تا ارزان باشیم، بی‌انصاف نیستیم تا گران باشیم. قیمت طراحی سایت بر اساس فاکتورهای مختلفی مثل گستردگی پروژه، نیازها و امکانات سایت بستگی دارد.

سایت‌های افزونه وردپرس، با توجه به نیاز کاربران برای امکانات جدید طراحی وب سایت به بررسی اضافه کردن امکانات پرداخته و افزونه‌هایی کاملا رایگان برای کاربران طراحی می‌کنند.

شیوع بیماری کرونا یک جهش فوق العاده در حوزه دیجیتال و مارکتینگ ایجاد کرد. به طوری که حتی تعدادی از بیزینس این سایت ها علیرغم میل باطنی، مجبور به راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنتی شدند. 

ویژگی های متمایزکننده ویستا در طراحی سایت تخصصی از سایر شرکت ها

نمونه کار طراحی سایت و فروشگاه نمونه کارهای واحد طراحی سایت توشن را مشاهده فرمایید!

تیم آنلاینر از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در حوزه طراحی سایت تخصصی شروع کرد و توانست با گسترش خدمات تخصصی خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ نمونه کارهای بسیار قوی را در کارنامه خود ثبت کند, آنلاینرهمیشه سعی داشته که با ارائه خدمات با کیفیت بالا اقدام به جذب مشتری نماید که تا کنون در این حوزه موفق بوده است زیرا ۹۰ درصد مشتریان این مجموعه از طریق سایت منبع مشتریان قبلی مان معرفی میشوند.

از اصلی ترین تفاوت وب پویا با سایر شرکت ها می توان به نحوه ارائه خدمات و مناسب بودن هزینه ساخت سایت فروشگاه اینترنتی اشاره کرد. وب پویا بر خلاف سایر شرکت ها از شما شارژ ماهانه یا سالیانه دریافت نمی کند؛ طراحی سایت بلکه تنها با یکبار پرداخت قیمت فروشگاه اینترنتی، فروشگاه و سورس آن به صورت کامل در اختیار شما ساخت وب سایت قرار گرفته و می توانید بدون وابستگی به ما از آن استفاده کنید.

Report this wiki page