ملاحظات برای دانستن در مورد خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

همین الان امکانات مورد نیازتان را از جدول زیر انتخاب کنید تا برای داشتن بهترین سایت با شما همراه شویم.

ارائه آموزش‌های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه تهیه فیلم آموزشی

چاپار شاید شما هم ایده طراحی سایت را در سر داشته باشید و بخواهید در یک سایت آن را با توجه به نمونه کارها نمایش دهید.

بهترین ایده ها ، بر اساس نیاز جدید کاربران شکل میگیره و شما باید نیاز های جدید را متوجه شوید .

طراحی اختصاصی تمامی سایت ها بر بستر بهینه ترین و به روزترین تکنولوژی طراحی وب سایت

شما هم یکم دقت کنید می بینید که بعضی از سایت ها که چه عرض کنم بیشتر سایت ها شبیه هم اند. اینها قالب آماده هستن ، گرافیک سایت خودش یک تخصص هست که شما چطوری المان های سایت را کنار هم بچینی که جلوه بصری سایت چشم نواز بشه ، تیم گرافیک باید از پالت های رنگی استفاده کنه که سایت جذاب تر به نظر برسه ، اگه یک المان خاص استفاده می کنه باید اون رو در همه جای سایت استفاده کنه تا سایت نظم داشته باشه پس هر چی سایت جذاب تر باشه و چشم نواز تر قیمت طراحی سایت هم افزایش پیدا می کنه به دلیل اینکه تیم گرافیک یک تیم با تجربه هست نه یک فردی که تازه شروع کرده پس به ما حق بدید چون ما هم باید حقوق بالا بدیم .

در صورتی که طراح و یا عکاس هستید و یا شغل دیگر که باید نمونه کارهای خود را  نشان دهید این نوع وبسایت دقیقا می تواند شما توضیحات بیشتر را به هدفتان برساند.

وب ۲۴ به عنوان یکی از بهترین و باسابقه‌ترین‌های طراحی سایت در ایران که انبوهی از نمونه‌های قابل ارائه و قابل دفاع دارد، برای طراحی بهترین نوع سایت با بهترین هزینه، به شما پیشنهاد می‌کند تا پیش از اقدام به سفارش طراحی سایت، نیازها و درخواست‌های خود را با تیم فنی در میان بگذارید. تهیه فهرستی از نیازمندی‌‌ها می‌تواند به شما کمک کند. در صورتی که اطلاعات کافی برای طراحی سایت ندارید، وب ۲۴ پیش از هر چیز به نیازسنجی برای شما مشغول می‌شود.

در زمان طراحی سایت داینامیک انعطاف پذیری لازم برای قسمت‌های مختلف سایت در نظر گرفته می‌شود تا مدیرسایت بر اساس نیاز و سلیقه خود قادر به ایجاد تغییر و ویرایش در قسمت‌های مختلف سایت باشد.

- در صورتی که امکانات دیگری را مد نظر دارید که در جداول فوق وجود ندارند می توانید با ما تماس حاصل نموده تا با توجه به امکانات مورد نظر شما هزینه طراحی سایت برآورد شود.

امکان مدیریت صفحات و اضافه کردن صفحات دلخواه به تعداد نامحدود،از جمله امکانات این ماژول به شرح زیر هستند:

مقایسه محصولات هم خانواده بر اساس ویژگی های دلخواهی که شما برای محصولات تعریف کرده اید

استاندارد سازی رابط کاربری در مرورگرهای قدیمی و غیر اصلی

قابلیت مدیریت گروها و اعضای آن ها با امکان ارسال خبرنامه به صورت ایمیل و یا پیامک

Report this wiki page